Vraag en antwoord

Antwoord op de meest gestelde vragen (voor NVE leden)

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. De informatie is bestemd voor leden van de NVE. Staat uw vraag er niet bij? Dan verzoeken wij u contact op te nemen met het secretariaat.
declaratieformulier lidmaatschap adreswijziging verhuizing lidnummer inloggen wachtwoord profiel gebruikersnaam

Ik kan niet inloggen

Alleen leden van de NVE kunnen inloggen op de website via het ‘poppetje’  rechts boven in het scherm. Om in te kunnen loggen heeft u uw gebruikersnaam of e-mailadres en het wachtwoord nodig.

Ik weet mijn gebruikersnaam niet

In plaats van uw gebruikersnaam kunt u ook het e-mailadres invullen dat bekend is bij de NVE. Mocht u dit niet weten dan adviseren wij u om contact op te nemen met het secretariaat.

Ik weet mijn wachtwoord niet

Bent u het wachtwoord vergeten? Dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via de link op het inlogscherm.

Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?

Leden kunnen hun persoonlijke gegevens aanpassen op de profielpagina. Om uw persoonlijke profielpagina te kunnen bekijken dient u ingelogd te zijn. Uw persoonlijke gegevens zijn alleen zichtbaar voor u zelf en het secretariaat.

Wat is mijn lidnummer?

Het lidnummer staat op uw persoonlijke profielpagina. Om uw persoonlijke profielpagina te kunnen bekijken dient u ingelogd te zijn.

Waar vind ik het declaratieformulier?

Onder bepaalde voorwaarden kunnen NVE leden in aanmerking voor vergoeding van onkosten. Het declaratieformulier kunt u hieronder downloaden (alleen zichtbaar als u ingelogd bent).